zaterdag 20 maart 2010

21...

Goeiemorgen!!! Allé ja, goeiemiddag eigenlijk, want dit is een fotoke van ons klein spook na zijn middagdutje... Nog niet helemaal wakker dus, en nog gewapend met tut en konijn! Vanaf we hem uit zijn bedje halen, gooit hij die twee slaap-attributen onmiddellijk in zijn bed! :)

Vandaag was mijn eerste echte verlofdag, en die was al meteen lekker lui! Alhoewel, deze morgen natuurlijk gaan zwemmen, dus ik heb mijn beweging wel gehad! Al denk ik dat Pieter vanaf volgende week weer in het water mag, want het ging mij toch niet meer zo goed af! Maar 't was wel heel plezant zenne!
Jaja, 't zal wennen worden, niet meer gaan werken maandag! En deze keer sluit de grote vakantie mooi aan op mijn bevallingsverlof, dus ik ben vijf maanden lang thuis! Nu eerst nog even van de rust genieten en de laatste dingen in orde brengen, en dan maar wachten tot ons kleine spookje wil komen hè!

Geen opmerkingen: