zondag 20 april 2008

Namen gezocht!!!

Want dat is verdorie nog nie zo simpel! We zijn overlaatst eens begonnen met een lijstje op te stellen; kolommeke meisjesnamen en kolommeke jongensnamen. Nu schieten er van elk nog zo'n tien namen over, we hebben al zo'n beetje onze favorieten maar amai! We hebben natuurlijk nog tijd genoeg, als we vanaf nu zo elke week eentje schrappen, komen we er wel... Maar nieuwe suggesties zijn nog altijd welkom! 't Moet wel een beteke bij "Bonne" passen natuurlijk. We vonden bijvoorbeeld Lisa voor een meisje nog wel mooi, maar Lisa Bonne (Lisabon, haha) klinkt dan zo stom, dus dan toch maar niet hè! Dus vuur maar af, we zijn benieuwd!

Bij gebrek aan echo vorige keer ben ik eens op internet gaan neuzen, en heb toch een fotoke gevonden van hoe het er nu ongeveer zou moeten uitzien.

Nog twee weekjes en we zitten aan de helft! Normaalgezien zou 'k het nu bijna moeten beginnen voelen. Maar aangezien mijn darmen nogal actief zijn, weet ik nooit goed of dat gerammel in mijn buik mijn darmen zijn of het kleine spook.
Af en toe voel ik wel zo'n soort van "plof" precies, denk dat het dat dan wel moet zijn, maar echt geen idee eigenlijk. Zal wel gewoon op de eerste duidelijke stamp wachten!
Voor de rest is alles nog altijd dik in orde, ik voel mij geweldig, nog altijd nergens last van, woehoew! Ik kan wel niet te veel eten, dus dit weekend is een zware belasting voor mijn maag!
Vrijdag zijn we naar 't trouwfeest van Sarah en Ward geweest. 't Was gewéldig lekker, maar na een goed gevuld bord en een stuk taart heb ik buikpijn en krampen gehad tot ik in mijn bed lag!
Dus ik hou mijn hart vast; sebiet gaan we naar nen brunch met Pieter zijn werk, en daarna naar ons mama voor hare verjaardag! 'k Ga mij proberen inhouden maar 'k vrees ervoor, dat gaat allemaal weer zo lekker zijn hè! Zucht... Zal der maar al van uit gaan dat ik straks weer mag gaan platliggen, haha!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey!

Hier eens een antwoord van een andere Bonne. Je gaat het misschien niet geloven maar onze dochter noemt ... Lisa. Dus, inderdaad, Lisa Bonne!

Het is wel grappig maar eigenlijk hadden we niet echt op de link met Lisabon gelet. Maar ik moet zeggen dat in de 11 jaar nog geen enkele negatieve opmerkingen daarover gekregen hebben.

Buiten één persoon die ooit zei "Klinkt mooi, en als ze ooit in de showbusiness gaat, dan moet ze zelfs geen artistennaam zoeken."

Trouwens, Lisa Bonne, klinkt zoals "Lisa Bonnet" (de echt naam van één van de dochters uit de Bill Cosby show).


En laten we eerlijk zijn. Als je vergelijk met welke andere namen de mensen tegenwoordig aan hun kinderen geven, dan is Lisa Bonne nog één van de meest normale. :-)


Groetjes van aan de kust.
Kristoff Bonne