vrijdag 22 augustus 2008

Nog 30 dagen!

Jah, elke mijlpaal is goed nu zenne, man man man ik ben aan 't aftellen!
Begin nu echt wel last te krijgen van allemaal stomme dingen. Het maagzuurprobleem is vollen bak terug, gelukkig helpt gaviscon wel nog altijd. Ben nu ook al drie dagen echt misselijk 's avonds, kan mijn zwangerschapsbroeken met zo nen buikband absoluut niet meer verdragen. Ne rok gelukkig wel nog, maar met dit weer is dat wel friskes tegen den avond. Maar ja, ne mens kan toch moeilijk nen helen dag in zijn onderbroek lopen ook, pfff... Ok da kan wel, maar 't is geen zicht hè, eerlijk :)
Ondertussen begint het spookje ook al wat naar beneden te kruipen heb ik den indruk. Constant druk op mijn blaas, begin het wel gewoon te worden maar 't is ook wel lastig!
Tegelijk zit er ook meestal een poep tegen mijn ribben te stampen, ik stamp dan wel ies terug maar dat heeft het pestkopke ook al door, die duwt zich dan gewoon weer vrolijk naar boven!

En 't wordt ook dringend tijd dat ik terug wat meer conditie krijg, ben nu al wat aan 't oefenen met elken dag zeker eens op mijne fiets te kruipen, want als ik in september terug begin te werken en ik ben al steendood van de fietstocht naar daar, dan komt dat ook niet in orde natuurlijk.

Hm, tot zover mijn portie gezaag voor vandaag, ies effe denken wat er wél nog leuk is...
Ik geniet nog wel van de kleine stampkes tussendoor, da ga 'k wel missen denk ik.
En als ons klein beest de hik heeft, da's ook superschattig!
En de Pieter bedient mij natuurlijk op mijn wenken, ben eens benieuwd of dat gaat blijven duren, haha!
Ahja, vandaag ook de geboortepremie gekregen, hup met de cheque naar de post, effe met meer dan 1000 euro over 't straat lopen, toch maar een fout systeem dat ze dat niet direct op uw rekening storten maar ja, 't staat nu veilig op de rekening zenne!

Voila, ik ga hier verder aftellen! Tot dinsdag voor gynaecoloogverslagje!

Geen opmerkingen: