zaterdag 29 november 2008

Ok, dagje vertraging, maar hier zijn we dan weer!

Hoihoi!

Kobe heeft gelukkig geen last gehad van de spuitjes, maar om nu te zeggen dat hij beter geslapen heeft... Nee zenne, meneer om drie uur en vijf uur wakker!!!
Maaaaar de voorbije nacht heeft hij dan wel weer flink van elf tot zes geslapen!
Achja, twee maanden geleden maakte hij ons nog om de twee à drie uur wakker, dus wij zijn content zenne!

Nog een maandje en ik mag weer aan het werk, olé! Jaja, mag!
Want da's allemaal wel tof zoveel tijd hebben voor zo'n klein ventje, maar ik word het wel een beetje beu om huismoedertje te spelen, da's zo precies toch mijn ding niet!
Dus wat doet ne mens dan nen helen dag; op de computer knosselen, ies gaan wandelen, naar de winkel, tegen mijn zin strijken, afwassen,... Hm... Nee, geef mij dan maar een klas vol kleine snotters waar ik mijn energie in kan steken!

Maar 'k moet zeggen, nu Kobe echt bewust naar ons beginnen lachen is, is hij nog duizend keer zaliger geworden, echt, da's zoooo schattig!
Hij is al 58cm groot ondertussen en weegt al 6kg250, een stevig brokske! Heeft ook enorme beenspierkes want hij wilt altijd maar rechtstaan, soms moeten we echt zijn benen zelf plooien om hem neer te zetten!

Volgende week gaan we een weekje naar CenterParks! We hebben een VIP-cottage met sauna geboekt, dus we gaan daar vooral volop genieten! En die geweldige zwembroek moet natuurlijk uitvoerig getest worden, dat worden fijne foto's! :)

En wie mijn gezaag en gevloek van tijdens de zwangerschap wat gevolgd heeft, gaat denken dat ik zot geworden ben, maar ik zou dus echt al zo graag terug zwanger willen zijn! Compleet geschift, inderdaad, en nee we gaan echt nog wel efkes wachten, maar toch kriebelt het al zenne als ik er aan denk... Hmm, vrouwen en hormonen zeker, man man man ze kunnen ons nogal liggen hebben! :D

Voila, tot zover den update, volgend weekend uitgebreid CenterParks-verslag mét foto's, woehoew!

Geen opmerkingen: