dinsdag 22 februari 2011

Als de mama ziek is...

... vergeet ze te bloggen! Maar als ze écht ziek is en een dagje thuis zit, is er ineens wel weer veel tijd natuurlijk :) Wegens geen foto's van gisteren en kindjes nu in de crèche, duik ik weer in het archief!

(schreef ik enthousiast, tot mijn frangske viel dat de foto's van de laatste maanden op mijn schoolcomputer staan omdat ik daar dagelijks op werk, en die staat natuurlijk nu in mijn klasje te blinken... toeme!)
Aha! In plaats van het vorige nu allemaal te wissen en opnieuw te beginnen, laat ik jullie live meegenieten van mijn ontdekkingen! Ik zie hier net een mapke op het bureaublad van deze computer staan: "Foto's van fototoestel school" en daar zitten er gelukkig ook een paar tussen van onze kabouters. Oef, gered! Hier komen ze dan!

(Ok, om even te illustreren dat het vandaag bloggen met hindernissen is: net nu ik dit getypt had, bleek ik nog geen picasa op deze computer te hebben om de rode ogen te verwijderen, dus dat ben ik nu ondertussen nog aan 't doen... pompompom... het gaat lukken zenne!)

Voilaaaaa!!! Tijntje tussen de stoel- en tafelpoten, zijn favoriete kruipplekje!

Geen opmerkingen: