zondag 13 februari 2011

's Avonds laat...

... heeft ne mens eindelijk tijd om te bloggen! Alhoewel, ik heb me deze middag geamuseerd om het hier eens wat op te fleuren, 't was wel eens tijd voor een frisser kleurke hè :)
Heb me dan ook suf zitten piekeren en zoeken hoe ik een nieuw fotoalbum kon laten zien, het lukte maar niet! Blijkbaar is Picasa gewoon een beetje traag, want daarnet stond het er ineens zomaar bij. Des te beter natuurlijk hè!

Vandaag wel nog geen foto getrokken, maar da's niet erg. Heb er hier nog genoeg in het archief zitten. Tijntje is nog wakker maar die zit in dezelfde pyjama als gisteren aan hetzelfde hekje te spelen, 't zou maar een beetje belachelijk zijn om twee keer dezelfde foto te trekken. En Kobe slaapt al, die was alweer steendood!
Dan maar eentje van vorig weekend... Toen zijn we samen met Darya gaan wandelen met een hond uit het asiel. De echte naam ben ik alweer vergeten, maar we hadden haar "Spook" gedoopt. En daar luisterde ze ook naar, voila! :)

Kobe vond het natuurlijk ook geweldig. Ge had hem moeten zien lopen achter dat beest! Dat gaan we zeker nog eens doen, maar dan wel met een kleiner exemplaar denk ik. Want hier moest ik zelf al ferm aan trekken om ze bij mij te houden. Leuk om eens mee te gaan wandelen, maar ben blij dat we thuis zo geen beest hebben zenne! Met ons Spons al miserie genoeg! Daar zijn we deze week mee naar de dierenarts geweest, en volgens haar zou ze stress hebben. Een kat stress begot, daar moet ik toch even aan wennen. En ik moet ook nog eens héél goed nadenken of ik de voorgeschreven antistresspillekes wel ga kopen. Dat lijkt me er zo een beetje over, niet?

Maar goed, we dwalen af en het schoolwerk wacht! Tot morgen!

Geen opmerkingen: