dinsdag 21 juni 2011

194...

Jaja, ik dacht vandaag aan de 200 te zitten, maar dat was dan buiten het bezoekje aan de gynaecoloog gerekend... Volgens de metingen van vandaag (en dat zijn de eerste, vorige keer was het nog te klein) zou het eentje zijn voor 30 december 2011! Maaaaaar... als ik zelf zou mogen kiezen, zou ik toch liever in januari bevallen, dus ik ga aftellen naar 1 januari, naar het nieuwe jaar dus! En dan maar hopen dat klein spook een kleeeeiiiiin beetje langer blijft zitten, of dat meneer de gynaecoloog er gewoon een beetje naast zat vandaag, dat kan ook natuurlijk. Uiteindelijk ga ik dat toch niet kunnen tegenhouden als het zover is, we zien wel!
En ziehier: onze kleinste schat!!!

De volle 6 centimeter groot al, maf hè!!! En' t was zoooo zalig aan 't bewegen, heel den tijd spartelende armpjes en beentjes, echt gigantisch mooi... Ik ga er echt van dromen deze nacht denk ik, zie de bewegende beelden nog zo voor mij... Slaaplekker!!!

Geen opmerkingen: