dinsdag 7 juni 2011

Ssst...

Het lukt mij niet, moet ik alweer toegeven... :)
Ik werk te hard!!!
Maar een Kim is geen Kim zonder oneindig veel goeie voornemens, dus hier is het plan!

Volgens mijn zwangerschapstellerding hebben we nu nog 214 dagen te gaan voor het derde bonneke er zal zijn, ik zal hier komen aftellen vanaf 200 dagen! Aftellen ging vorige keer geweldig goed, dus daar is nu al mijn hoop op gevestigd!

Ik typ dit berichtje van op mijn schoolcomputer, dus geen foto's van de kindjes... Maar ik maak het goed zenne, biiiiijjjjjnaaaaaaaa!!!!

En voor wie gigantisch achterloopt... We zijn dus opnieuw zwanger hè! ;)
Groetjes en zeker tot binnen 2 weken!

4 opmerkingen:

Jessie zei

Hoera!
Nieuw leven op de blog kan hier alleen maar worden aangemoedigd!

Go Kim, en soigneert u he!!

Kim Geleyn zei

Haha, en mogen we ons nu ook p een blog van u verheugen? :D

jessie zei

:D Ik heb zo geen schrijftalent jammer genoeg..
Ge zult het maar wat meer in real life moeten komen volgen ;)

Hier staat munt in den tuin, een alcoholvrije mojito komen drinken van de zomer he!

Kim Geleyn zei

Heeee, mijn vorige reactie is verdwenen, hoe kan dat nu! Hm, in het kort dan nog eens opnieuw: diene mojito, 't is nen deal! Misschien moeten we dan ineens ook maar afspreken om op dezelfden dag te bevallen, haha! Tot rap, in juli gaat het EINDELIJK lukken, leve de vakantie!!! x