zaterdag 18 februari 2012

Volgens mij...

... heb ik NU al de prijs gewonnen voor slechtste blogster van het jaar!!! :$
Al een geluk dat er af en toe een anonieme lezer aan mijn oren trekt!
Tja, als ik die kloof van dagen-dat-ik-nog-niet-geblogd-heb altijd maar groter zie worden, heb ik steeds minder en minder zin om dat gat op te vullen. Stom eigenlijk, ik zou mij daar beter gewoon rapper over zetten en terug inpikken op die dag... Voila, dus dat doen we dan nu maar ineens hè!

Olé, weekend én ineens ook het begin van de vakantie! Dat belooft een vermoeiende week te worden, zal dus morgen maar zeker een middagdutje doen om goed voorbereid te zijn op een weekje alleen met de kindjes... Vooral omdat de nachten hier nog altijd fel onderbroken zijn, jaja, ik slaap nog altijd in blokjes van 2 tot 3 uur (ruilen, iemand???) ;)
Vrijdag heb ik eens 1 keer vijf uur aan een stuk kunnen slapen omdat ik dan een flesje afgekolfd had dat Pieter dan kon geven, deed wel eens deugd! Achja, ons klein ventje is nu zes weken oud, dus heb er goeie hoop in dat de nachten nu wel stillekesaan zullen gaan beteren.

Hier is hij dan: ons kleinste monster!
Hij groeit met de dag; er zijn al een hele hoop kleertjes die niet meer passen en al terug in een doos zitten, help, 't gaat veel te snel! Daarom wou ik vandaag zeker een foto van onze kleinste schat met dit truitje aan, want dat is een truitje waar ik héél lang geleden zelf nog in paste ;)


En niet alleen dat kleinste ventje wordt veel te snel groot... Kobe en Tijn kunnen er ook wat van! Al wilden ze vandaag nog eens een babytje zijn. Lekker ingepakt in het dekentje van Nils, even rusten in het park en naar de konijntjes kijken. Jeugdsentiment, het kan dus ook al op héél jonge leeftijd! ;)


... heb ik NU al de prijs gewonnen voor slechtste blogster van het jaar!!! :$
's Middags heb ik met Kobe en Tijn dan nog cake gebakken :) Altijd leuk als er wat kleurstof aan te pas komt, dus het werd een roos-groen-gele cake met knalrode appeltjes! Leuk om te maken én om op te eten! ;)

Geen opmerkingen: