woensdag 18 maart 2015

Mijn Beatles!

De kapper, ik stel het altijd uit. Want ik vind ze zo geweldig, mijn mannekes met hun lang haar! Maar ok, na een tijdje hangt het écht wel ferm in hun ogen, dus maandag maakte ik een afspraak bij de kapper voor vandaag. Toen ik de jongens op school ophaalde, bleek Tijn een speldje in zijn haar te hebben. Gekregen van de juf, en glunderen dat hij deed! Hij wou op slag niet meer naar de kapper! Tot ik beloofde dat het speldje er na het knippen weer in zou mogen. Ik moet wel toegeven, hij staat er gewéldig schattig mee! Precies een écht meisje ook. Maar we mogen niet zeggen dat Tijn een meisje is, want dat is NIET waar! Tijn is gewoon een jongen met een speldje in zijn haar, punt ;)

2 opmerkingen:

Wollige wolkjes zei

Geen foto? :-)

Kim Geleyn zei

Helaas, vergeten... De dag erna ging het speldje weer mee naar school, en 't is daar gebleven. Ik heb hier wel ergens hilaaaaarische foto's staan van ons jongens in topkes van mij en met mijn botten aan, maar die mag ik van Pieter niet op internet zwieren... Flauw hè! :p