dinsdag 13 oktober 2009

Kobe stapt!!!

Jawel, de zoveelste mijlpaal, onze kleine vent wordt groot! :D
'k Heb het daarstraks al eens proberen filmen, 't is extreem donker maar kom, dit kan ik natuurlijk niet laten hè... We proberen het zo snel mogelijk in betere kwaliteit te filmen! :)



Hmmm... Het filmpje is aan 't uploaden, zal hier voor mij nu wel een tijdje duren voor het ertussen staat, dus kan ik nog maar beter wat verder zeveren hè!
We hebben daarstraks EINDELIJK de moed gevonden om een hele hoop rommel te verzetten en Kobe zijn bedje te verhuizen, dus ja, na een jaartje slaapt Kobe dan toch in zijn eigen kamertje! 't Gaat wel leeg en stil zijn naast mijn bedje straks, snif... :( Maar ja, binnen een half jaartje krijgen we al nieuw gezelschap hè! :D

Pieter bliksemt mij dood als ik er hier over begin, maar haha, hij ligt in de zetel tv te kijken en weet van niks, dus ik vertel het lekker toch! Ik ben trouwens degene die hier haar tijd moet vullen tot het filmpje klaar is, dus nah!!!
Via via heeft er net iemand gependeld over ons aantal kindjes, haha, hou u vast: volgens haar wordt dit een jongetje en komen er daarna nog eens twee jongens bij!
Nu, ik geloof daar eigenlijk langs geen kanten in zenne, er heeft nog al eens iemand gependeld en volgens haar zou het zo zijn: een jongen, dan twee keer een meisje, en dan nog eens een jongen. Persoonlijk heb ik het meer voor dat laatste! Maar Pieter is duidelijk: geen vier kindjes! En dan denkt de dees stilletjes "dat zullen we nog wel zien"! :D

Euhm euhm... Ahja, nog een grote troost voor alle dames die even rampzalig zijn in het huishouden als mij: kindjes krijgen helpt! Jongens toch, nu Kobe een jaar is, mag hij alles eten en moet hij stilletjesaan leren om mee aan tafel met ons te eten. Voor hem is dat geen enkel probleem; alles wat we op zijn bordje leggen gaat zéér vlotjes binnen!
Maar ik moet nu dus héél consequent tegen een uur of zes eten maken, goed in 't oog houden dat het afwisselend en gezond is... 'k Heb al honderden keren geprobeerd om weekmenu's op te stellen en mij daar aan te houden, is nog NOOIT langer dan een week gelukt, maar nu het van te moeten is, ziet het er toch naar uit dat ik het wél kan, wie had dat gedacht??!!
We hebben nu ook steeds brood in huis, het zinnetje 's morgens "foert, we kopen wel ne smos" weerklinkt hier nog zelden... Frieten of pita halen of tegen acht uur ne pizza in den oven smijten "omdat we toch wel stillekesaan dan wat honger beginnen krijgen" zal hier ook steeds minder gebeuren, en dat allemaal voor één klein ventje!

Ahaaa, het filmpje staat er op, ben eens benieuwd of er iets van te zien is! Let vooral op het glunderende applaus-voor-mezelf dat Kobe op het einde geeft, zaaaaaalig! :D

4 opmerkingen:

Sanne zei

Geweldig!!! zeker zijn applausje voor zichzelf op het einde! hehe
Super van Kobe! Proficiat he!

Anoniem zei

Waw! Dat gaat snel! Zondag nog maar 2 voorzichtige pasjes om een lekker mandarijntje te bemachtigen en 2 dagen later een race door de living! Ik kan niet wachten om dat live te zien! :-)

fiere oma

Anoniem zei

geweldig , je mag fier zijn op Kobe x

Eva zei

Amai Kim, 4 jongens, stel u voor! Veel succes zou'k zo zeggen, ik hoop voor u ook dat het dan de tweede optie is!

En wat dat huishouden betreft, alle de menu, mij lukt dat nog niet echt...ik redeneer dat hij al flink patatjes heeft gegeten bij de OM. Tja...als hij naar school gaat zal ik wel moeten veranderen he! (fruit en brood hebben we nu ook wel meer in huis in vgl met vroeger) Maar chapeau dat u dat zo goed lukt!!