vrijdag 7 mei 2010

Eerlijk is eerlijk!

't Is al 7 mei en heb deze maand nog maar ene keer kunnen bloggen, 'k ga mij toch wat moeten herpakken of we gaan terug naar 3 berichtjes per jaar, haha! Zal ter compensatie voor elke dag dat ik tot nu toe niks gepost heb een fotoke opsmijten, zes foto's dus, 'k heb eindelijk de foto's die we de laatste week getrokken hebben eens op de computer gezet, dus keuze genoeg! Here we go...!!!

De twee broertjes tijdens Kobe zijn ochtendfles, elk in hun eigen "zeteltje".


Kobe in korte broek! In een wanhopige poging om het nieuwe speelgoed van de ijskast te vissen.


Tijn klaar om op stap te gaan! (en nee, er was daar niks te zien, die trekt altijd zo'n ogen!)


Speciaal voor de liesbeth... Tijnworst!!! :D


Ons klein schattig pluizebolleke!


En als afsluiter: Pieter geeft een flesje!

Vanaf nu gaan we dat toch elke dag ene keer proberen doen, we hebben nu het geluk dat Tijn er goed van wil drinken, dan mag hij dat niet verleren hè. Want borstvoeding, da's allemaal wel tof en praktisch, maar ik slaap al meer dan een maand nooit langer dan 3 uur, dat begint op den duur wel een beetje door te wegen. We moeten de beste manier nog wat uitdokteren, maar als ik net na een voeding in mijne nest kruip en Pieter geeft bij het volgende hongergekrijs een fleske, dan kan ik toch al eens wat langer slapen (4,5 uur - wat een luxe!!!). Helaas word ik dan wel zelf wakker van mijn borsten die op ontploffen staan, dus een hele nacht doorslapen zal er hier voorlopig voor mij nog niet inzitten... Geeeeeuwwww!!!

Voila, wat een monsterverslag! Hopelijk zijn we nu terug goed vertrokken en slaag ik erin om er morgen weer een fotoke te komen opsmijten! 't Is weekend, dat moet lukken! :)

Geen opmerkingen: