dinsdag 1 juli 2008

Ne kilo !

Toekomstige oma's, trek jullie grijze haren maar al uit want ziehier: wéér een onduidelijke echo!!! Sorry, 't is echt nie schoon van mij, der zo mee lachen, zal volgende keer eens een duidelijk fotoke van het hoofdje vragen, beloofd!

















Hierop ziet ge den buik en een stuk van de beentjes, aan de hand hiervan berekende de gynaecoloog dat het beestje toen net 999 gram woog, een kiloke dus. Da's ondertussen wel weeral een kleine twee weken geleden, dus dat zal ondertussen wel al wat meer zijn.
En verder gaat alles nog altijd geweldig... Hoewel ik het vorige week wel eventjes beu was, alles was zó vermoeidend die laatste schoolweek, pfff!
Maar nu 't verlof begonnen is en ik alles weer op mijn gemakske kan doen, gaat het weer stukken beter!

Overmorgen vertrekken we naar Werchter, ben eens benieuwd of ik dat ga overleven! Hopelijk wel natuurlijk, ik kros hier nu ook nen helen dag rond zonder problemen, dus dat zal daar dan ook wel gaan...
Zal proberen om maandag nog iets te laten weten over het Werchter-avontuur, maar dan vertrekken we al onmiddellijk voor een weekje naar Frankrijk, dus 't zal waarschijnlijk eerder voor daarna zijn. Maar zolang hier niks verschijnt, is alles in orde zenne!
Op 15 juli mogen we dan terug naar de gynaecoloog, dan zit ik al over de 30 weken, woehoew!

De geboortekaartjes zijn ondertussen al besteld, 't copycenter is namelijk in verlof tot 30 juli, dan kunnen we in augustus de enveloppen beginnen klaarmaken.
En er zijn ook grote knutselwerken aan de gang; de doopsuikerdoosjes gaan we zelf maken! Véél werk, maar 'k heb ook veel tijd nu natuurlijk, en 't is nog wel plezant. Ben er zelf al geweldig trots op tot nu toe, maar 'k zal nog op (hopelijk positieve) reacties moeten wachten tot september!

Groetjes en hopelijk kunnen jullie ook allemaal genieten van een geweldige vakantie!
Pieter en Kim -xxx-

Geen opmerkingen: