zaterdag 12 juli 2008

Werchter en Frankrijk

Voila, we zijn terug!

Werchter was plezant, maar serieus vermoeiend! Denk niet dat ik dat nog eens zou doen als ik zwanger ben... Zo dicht mogelijk bij het podium gaan staan zat er natuurlijk niet in; veel te veel gestamp en geduw. En zo lang rechtstaan ging mij sowieso niet af. 'k Heb dus heel veel optredens vanop een dekentje of liggend gevolgd, zodat ik kon rechtstaan bij degene die ik écht graag wou zien. En dan ook al die verleidelijke frisse pintjes rond mij, grrrr... Heb af en toe een slokske van de Pieter genomen, maar voor de rest natuurlijk altijd braaf water gedronken!
Zondagavond zijn we dan op tijd naar huis vertrokken, zodat we niet moesten aanschuiven in de grote uittocht uit Werchter; zo hebben we wel dEUS niet gezien, maar we waren toch allemaal kapot. Thuis moesten we dan 's nachts nog douchen en uitpakken, want maandag vertrokken we al terug op reis. Denk dat we rond twee uur wel in ons bed lagen, maar met de wekker op acht uur...

Over het weekje Frankrijk valt niet zoveel te vertellen, het was vooral héééél erg op 't gemakske en héééél veel slapen, amai! Dus nu zijn we alletwee weer geweldig uitgerust, wat voor mij betekent dat ik om half acht 's morgens wakker word; de Pieter ligt nu nog te slapen maar ja die moet volgende week helaas weer gaan werken hè!

Morgen al 30 weken ver, 't begint nu eindelijk een beteke dichterbij te komen, olé! Dinsdag gaan we naar de gynaecoloog (ik zal zéker zéker zéker een fotoke van 't hoofdje vragen!) en donderdag gaan we de geboortelijst gaan leggen. Er volgen dus nog wel twee verslagjes deze week... Tot dan!

Geen opmerkingen: