woensdag 30 juli 2008

Roffel roffel...

Voila, gisteren nog eens op controle geweest, en alles is gelukkig nog steeds dik in orde! Heel dik zelfs, want ons klein beestje weegt ondertussen al 2,257 kg!
Geen idee wat er precies op de echo hieronder te zien is, we hebben dit vooral meegekregen om het gewicht te kunnen aflezen. En geloof mij, veel duidelijker dingen dan dit beeld krijgen wij tegenwoordig ook niet meer te zien hoor, daar is het al veel te groot voor. Een beentje of een handje dat lukt nog, maar wat dit is, echt geen flauw idee...



















Ahja, het hoofdje zit ook eindelijk naar beneden, oef! Nu zit alleen nog het rugje verkeerd. 't Is een sterrekijkertje, zo noemen ze dat blijkbaar, het rugje zou naar voor moeten zitten en dat zit bij mij nu nog links. Vind het nog wel schattig klinken, 't heeft ook nog wel wat tijd om te draaien hè...

Maar amai mijn maag ziet af! Den enen dag is al beter dan den andere, maar zondag had ik echt heel den dag last van 't zuur, pfff! En vannacht ben ik er ook nog eens van wakker geworden, gelukkig had ik nog net één slokje Gaviscon naast mijn bed staan. 'k Wou eigenlijk geen nieuwe fles meer gaan kopen, maar als ik er dan vannacht weer last van krijg... Toch nog maar eens langs de apotheker gaan dan.
En nu we toch aan 't zagen zijn, zal ik nog maar efkes mijn beklag doen over 't weer ook! Voor iedereen die aan kindjes denkt: in december is dat héééél gezellig warm om zo dicht bij elkaar te kruipen en een kindje te maken, maar ge beklaagt het u in juli en augustus zenne! Dit is echt geen weer om zwanger te zijn, ik zit gewoon nen helen dag binnen want buitenkomen is een ramp. Dan heb ik op vijf minuten tijd olifantenpoten en 't gevoel dat ik ga flauwvallen. Allé, een wandelingske gaat nog, als ik wat in de schaduw blijf, maar zo gewoon in den hof in 't zonneke gaan zitten, vergeet het... :(

Maar kom, nog effe doorbijten hè, we zijn der bijna, olé! Nog een goeie 50 dagen, absurd eigenlijk, maar dat het maar rap zover is zenne!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's toch duidelijk een piemeltje :-)

oma

Kim Geleyn zei

Een piemeltje van 6 centimeter?
Dan moeten we ons serieuze zorgen beginnen maken!
:D :D :D