woensdag 16 juli 2008

Tadaaaa !!!

Kijk eens aan, we zijn 't niet vergeten zenne! Ziehier een schoon fotoke van het gezichtje van onze kleine schat!



















Ge ziet het eigenlijk wel veel duidelijker als ge uw hoofd helemaal naar rechts kantelt, maar om jullie wat nekpijn te besparen, zal ik de foto hier eens gedraaid opzetten ook...
























We vinden het zelf in elk geval een superschattig fotoke! Da's de eerste keer dat ge zo echt een gezichtje ziet hè, wel maf...
Hij / zij weegt ondertussen al ongeveer 1400 gram, en alles is dik in orde. 't Ligt wel nog altijd in stuit; 't is te zeggen als ge langs voor naar mijnen buik kijkt zit het hoofdje links, de poep rechts, en de voetjes vanonder. Dus ocharme mijn blaas, 't was daar gisterenavond een stevig trappelfeestje! Maar de laatste week voelde ik overal wel schupkes, dus blijkbaar heeft het nog plaats genoeg om af en toe eens te draaien. Als 't binnen vier à zes weken nog zo zit, kan dat wel eens een probleem worden, maar de gynaecoloog zei gisteren dat we dan wel bespreken wat de opties zijn. Eerst nog maar effe afwachten dus!
29 juli mogen we al terug op controle, en vanaf dat ik nu denk dat er iets mis is of ik voel mij niet goed, moet ik onmiddellijk naar de materniteit gaan. Te hopen dat dat niet nodig is hè!

Morgen eindelijk de geboortelijst gaan leggen; 'k zit hier al drie dagen volop in de boeken te snuffelen om alle leuke en handige dingen op te schrijven, verdorie ge hebt toch veel nodig precies! Maar ze zullen ons daar ook wel helpen veronderstel ik, 't gaat een uur of drie/vier duren zeiden ze, amai! Verslagje volgt morgen!

2 opmerkingen:

kyoko zei

Wat een prachtig gezichtje! Mooi neusje ook, ik word écht nieuwsgieriger met de week.. Looking forward met jullie, hoor!

Bonne chance, bij deze. Enneuh, Chance valt dan ook al weg als voornaam, als dat al een voornaam kan genoemd worden, natuurlijk.
'Ons Chanceke'.. bespaar het ons
;-)

x,
Joke

Kim Geleyn zei

Haha... Ons Chanceke, nee da's inderdaad ook geen optie, ge moogt gerust zijn.
We zijn der nog niet helemaal uit wat het dan wel zal worden, maar 't zal in elk geval ne veel schonere naam zijn dan dat!

Groetjes! :) x