maandag 20 oktober 2008

Applaus voor Kobe!

Ja zenne, de voorbije nacht heeft hij zijn best gedaan!
We waren gisteren overdag dus al begonnen met hem om de vier uur eten te geven in plaats van om de drie uur (omdat hij meestal stipt om de drie uur begon te kneuten). Dat ging direct zonder problemen; om 12u 's avonds hebben we een laatste fles gegeven en dan zijn we hup alledrie in ons bed gekropen.
Om halftwee, ja lap, begon meneer te protesteren. 't Was echter niet van de honger maar van de snottebellen! Tja, de eerste snottebel, hoe krijgt ge die in godsnaam uit dat neuzeke hè? Had er wel vanalles voor liggen maar nog niet uitgeprobeerd, soit, om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk ben ik er twee uur mee bezig geweest en viel hij om halfvier terug in slaap. Ik dacht toen nog verdorie, tegen vier uur zal hij ons wel wakker wenen maar nee zenne; hij heeft dan tot kwart over zes geslapen! Dan wel direct papfles gegeven natuurlijk, en dan heeft hij tot tien uur doorgeslapen, zalig!
En nu vandaag is het ook weer goed gegaan, schonekes om de vier uur gegeten, dus ben eens benieuwd wat hij deze nacht gaat uitspoken! Sebiet om tien uur nog een papfles en dan kruipen we er in... Heb nu ook nen helen dag gehad om uit te vissen hoe ge die snottebellen eruit moet krijgen, en dat heb ik nu ook onder de knie, dus het zou wel eens een geweldige nacht kunnen worden! Maar 'k zal maar nie te rap juichen... :)

1 opmerking:

Unknown zei

Kim en Pieter,
Ik heb gisteren zondag 19/10/08 uw kapoentje de papfles mogen geven en inderdaad hij mag het heel graag en ik zal het ook goed gegeven hebben zeker!!!!.
hij was halverwege zooooo moe van het drinken dat ik hem wat op adem heb laten komen. Hij moest terug wakker gemaakt worden met een lichte streel op de wang, door zijn flink toekijkende fiere vader en daar ging het mondje terug hevig zijn werkje doen tot alles op was. Eventjes rechter zetten om dan een boerderijtje te laten. Zonder probleempjes terug ingeslapen en bij het gelukzalig indommelen wist hij ons te entertainen met snoezige snoetjes en wie weet waar hij nog allemaal aan dacht. Het is ons een raadsel wat hij allemaal als binnenpretjes had. Alé uw manneke is een heel tof kindje, geniet er ten volle van. Het was heel tof om nog eens een babytje de papfles te mogen geven want ik ben er al 25 jaar uit.Oma heeft er ook van genoten, dat zie je wel aan de foto's die Pieter genomen heeft. Ik verheug er me op dit nog eens te mogen doen. Tante Bie