donderdag 25 augustus 2011

129...

Kijk eens aan, ze kan het nog!!!
Jawel, hier zijn we dan met de beloofde foto's van ons kleinste spookje! Leve de technologie; het blijft toch maf hoe ze zo echt al een foto kunnen maken hè, zalig... Wat een schattig snoetje!!!
We weten ook nog altijd niet of er een broertje of zusje in de buik zit, 't blijft weer lekker spannend!




Kobe wordt ondertussen gigantisch groot; binnen exact een maand wordt hij al drie jaar!!! Volgende week mag hij weer naar school sè, officieel een kleuter dan, leuk! Hij heeft er al zin in, dus dat komt in orde, al zal hij wel steendood zijn 's avonds :)
Hopelijk krijgen we hem tegen dan zijn spuwen afgeleerd. Als er hem iets niet aanstaat, of hij wil een beteke stoer doen, maakt hij zo'n spuwgeluidje (mét bijhorende air van: en wa gade mij nu doen jong?). 't Was daarstraks toch dik tegen zijne rekker: geen ijsje! Groot concert natuurlijk, effe hard zijn, en nu maar hopen dat hij morgen toch iets minder fel uit de hoek komt...

Helaas begint de school natuurlijk ook weer voor mij, 't is er al aan te merken. Ben gisteren en vandaag op school geweest, morgen en overmorgen moet ik ook nog vanalles gaan doen, en ik zit hier alweer te werken tot 23u, pfffft! Dat belooft voor september! Enige voordeel voor jullie: meestal zit ik dan constant aan de computer, wat de blogkansen aanzienlijk verhoogt... Woehoew!

1 opmerking:

Papsie zei

er is een prachtig wondertje op komst !