vrijdag 5 augustus 2011

149...

Geweldig, nu ik zo'n paar dagen "overgeslagen" heb, ben ik ineens nen hele sprong vooruitgegaan! :)
De buik daarentegen, die denkt blijkbaar efkes van "ho, 'k heb mijn best al gedaan, nu stop ik er efkes mee". 'k Heb hier vandaag een kleedje aan en ge ziet er precies niks van, weg buik, heel vreemd, 'k ben volgend weekend wel al halfweg hè!!!
Al een geluk dat dat klein beest af en toe eens ne stamp geeft, jaja, 't zit er nog zenne!

De kindjes zijn een nachtje bij oma en opa gaan slapen en blijven daar vandaag ook spelen, dus nu zitten we hier in een stil en leeg huis... Gelukkig genoeg jobkes te doen vandaag, we houden ons wel bezig! Als ik 't niet vergeet, lap ik hier vanavond nog een foto bij, en anders is dat voor morgen natuurlijk :)

Geen opmerkingen: