maandag 8 augustus 2011

148...

(dit bericht is om onverklaarbare redenen twee plaatskes naar boven gesprongen... 'k heb er op zitten vloeken maar krijg het niet gefikst, dus laat ik het maar zo...)

Vandaag was het feest! Een hele dag druk in de weer geweest met de laatste voorbereidingen, ge hoort mij al komen... Geeeeeeen foto van de kindjes genomen, helaas!
Onze twee schatten mochten een nachtje bij Leila gaan slapen, zodat onze ouders ook konden komen meefeesten.
Natuurlijk ligt ge dan zelf véééél te laat in uw bed, 't was een uur of vier geloof ik, totaal geen idee van, de wekker stond te "pinken" toen we erin kropen. Een half uurke voor we naar 't feestje vertrokken was de elektriciteit hier uitgevallen (héél handig als ge op dat moment nog moet douchen én uw haar wilt drogen, haha).
't Is nu dus officieel: ik word oud! 'k Ben niet meer gemaakt om tot vier uur wakker te blijven! 't Zotte van al was: ik was al om kwart voor negen uit mijn eigen wakker, fout fout... Dan maar opgestaan en de kindjes gaan halen, om dan rond halftwaalf Pieter uit bed te schuppen omdat ik tegen dan gewoon ziek was van vermoeidheid! Aaaaaaah...!!! Maar kom, al bij al: 'k ben blij dat ik 30 ben, nah!!! :D

Geen opmerkingen: