dinsdag 3 januari 2012

+ 2...

En jawel kom, we lappen er nog een dagkse bij hè, nu we toch bezig zijn... :)
Pieter is zelfs terug gaan werken vandaag na zijn weekje kerst-nieuwjaars-verlof, dat hadden we nu ook niet gedacht dat dat nog ging gebeuren!
En ik kon maar hopen dat ik na zo'n dagske alleen met ons jongens wel spontaan in arbeid zou schieten, maar noppes dus, die ventjes zijn dan ook te braaf hè! Ik was nog wat schoolwerk aan 't doen op de computer en vond het ineens verdacht stil, zaten die mannekes gewoon naast elkaar op de zetel een boekske te lezen!
Ik probeerde ze dan met het fototoestel te besluipen, maar dat ding piept natuurlijk dus dan krijgt ge dit:

Waarna ze zich gelukkig meteen weer verdiepten in hun boekjes, zodat ik hun aandacht nog eens kon trekken met nen "hiep hiep hiep..." Dan krijg ik gegarandeerd ne mooien "hoeraaaaa!" terug, wel grappig dat ze allebei maar 1 handje gebruikten deze keer (ahja, anders valt dat boekske natuurlijk). En daarna meteen weer hup, verder lezen! (echt waar, zonder zever, deze twee foto's zijn meteen na elkaar getrokken, jawel, in die volgorde!)

En dan op algemeen verzoek: de buik! 't Is er eentje van eergisteren maar veel is er niet meer veranderd ondertussen zenne :)

Morgen mag ik eens aan de monitor gaan liggen om te zien of ons klein spook nog content is daarbinnen, maar aangezien dat nog altijd vrolijk rondstampt ben ik daar vrij gerust in. Een beteke té content, als ge 't mij vraagt! ;)
Langer dan een dikke week mag ik in elk geval niet meer rondlopen of ze gaan mij willen inleiden. En aangezien ik daar totaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in heb, ga ik toch maar weer hopen dat er morgen iets in gang schiet! Maar eerst nog eens lekker slapen natuurlijk! :)

Geen opmerkingen: