zondag 15 januari 2012

zondag 8 januari

Dag twee in het ziekenhuis, en het stak mij al ferm tegen! Klein kamertje, veel te warm, nooit echt rust met al die vroedvrouwen, poetsvrouwen,... die te pas en te onpas binnenvielen... Pas op, allemaal schatten van mensen hoor, maar ik wou écht gewoon naar huis! Grote opluchting dus toen Nils goedgekeurd was door de kinderarts, want dat hadden we nodig om naar huis te mogen! Caroline zal ons klein spook thuis wel verder opvolgen, die kan dat even goed en dan kan ik tenminste thuis gaan genieten van mijn mannen!

Geen hoogdag voor de borstvoeding vandaag... Nils had de hele dag honger en leek er niks uit te krijgen, daarbovenop had hij ook nog gigantisch veel last van krampjes dus het was een
krijsdagje! :( Achja, ik weet dat het een weekje doorbijten is en dan zal alles super gaan! Op foto ziet het er in elk geval al zalig uit! :D


En de oogjes gingen vandaag toch al een beetje verder open...

De fiere "grote grote broer" :)

En de zo mogelijk nóg fierdere overgrootmoeder en tante Riet :)

Na het laatste bezoek werd het tijd om in te pakken. Onze grootste kabouters mochten nog even mee met oma en opa zodat wij op ons gemak konden opruimen. Alles de auto in, uitgecheckt, kindjes gaan ophalen en dan zaaaaaaaaaaaaalig: THUIS !!!

Daar ontdekten Kobe en Tijn wat voor fijn speelgoed zo'n maxicosi is; hup de "ooloolat" van Tijn erin!

Geen opmerkingen: