dinsdag 17 juni 2014

Aiaiai!

 Al meer dan een week blogstilte, dat kan niet zijn hè! Hoog tijd voor een uitgebreid fotoverslag dus. Ziehier wat er de voorbije dagen allemaal te beleven viel te huize Bonne!

De nacht van 10 op 11 juni sliep Juul de allereerste keer écht volledig door! Deze foto trok Pieter om kwart over zeven en toen lag meneer dus nog stevig te knorren. Beste slapertje ooit, olé, danku Juul!!!


De dekens die tijdens de tweede stormnacht onze auto beschermden, waren kletsnat. Ik legde ze dus over het speelhuisje in den hof om te drogen, hoorde ne "waaaaaaaaauuuuuuuuuuuw" en ze kwamen er niet meer uit ;)


Diezelfde dekens werden daarna slakkenhuisjes, pannenkoeken, mantels,... en bleken ook uitermate geschikt om met opa te rollebollen!




We aten groene pannenkoeken!




Rafje (het klasgirafje) kwam een laatste keer logeren tijdens het weekend, waardoor ik ein-de-lijk deze foto's kon nemen! De trui van Kobe werd hiervoor snel even uit de wasmand geplukt (ssssht!)
Het minitruitje was ooit lang geleden een klein cadeautje voor de juf, maar ik had dus nog geen enkele foto van het truitje op model. Dat maakten we nu ruimschoots goed met een hele shoot! Zie ze blinken... :)


We genoten van twee minuten volledige stilte terwijl de jongens broerderlijk een megamilkshake deelden...



En tussendoor werd er natuurlijk ook verdergewerkt aan het jaske! Mijne schrik voor de velcro zorgde voor een ferme vertraging van een paar dagen. Maar alle andere stofkes en draadjes waren uitermate lief voor mij waardoor ik het nu al het schoonste jaske ooit vind! Mijn huishouden moet er weer efkes aan geloven, maar jaskes gaan voor, nah!!!

Geen opmerkingen: