woensdag 9 november 2011

53...

Hiephoi! Nog maar éééééén nachtje slapen en dan is Pieter weer thuis! Zalig! 't Heeft hier echt wel lang genoeg geduurd, man man man, alleen thuis zijn kan toch saai zijn :)
De voorbije nacht was niet geweldig, Tijn weer aan 't krijsen rond een uur of één, dus dat ventje heeft dan de rest van de nacht bij mij geslapen, gelukkig viel hij deze keer wel vrij vlot in slaap. 't Was wel de eerste keer in die tien dagen tijd dat ik 's morgens wakker werd door de wekker en eens niet door de kindjes, wat een prestatie! Kobe was nog héél moe, die kreeg ik amper uit zijn bed... Tot ik hem duidelijk maakte dat het wel dé dag van de draaimolen was vandaag, toen was meneer ineens klaarwakker! :D
Eerst nog een half dagje naar school natuurlijk, en na de middag was hij zoooooo moe! Tijn moest ook nog een middagdutje doen want die had nog niet geslapen in de crèche, en ik was ook steendood ('t was zwemmen vandaag, dan krijg ik ook altijd een klopke 's middags) dus hup iedereen bed in! Na vijf minuten stond Kobe al aan mijn bed, ja lap, daar gaat mijn middagdutje dacht ik... Maar nee hoor, meneer kwam gezellig bij mij liggen en lag na een kwartierke ook luid te snurken, zo schattig! Zo slapende ventjes, zou ik uren naar kunnen kijken, maar 'k heb toch ook een uurke geslapen, 't was nodig!
Daarna stukje taart gaan eten bij moeke, en dan was het tijd voor de beloofde draaimolen! Kobe vond het geweldig, Tijn iets minder (omdat hij geen wieleke had om aan te draaien, aiai). Maar kom, den ballon die hij even later kreeg maakte al veel goed :)
Thuis stond ik dan voor de deur, ja lap, sleutel kwijt! Allé ja kwijt, hij zat in mijn jaszak bleek achteraf, en die jas lag binnen... Dus nog snel even langs oma en opa, de redders in nood, die gelukkig ook een sleutel hebben liggen! Gelukkig stond het avondeten al zo goed als klaar, dus rap warm gemaakt, gegeten, en dan de ventjes bed in. 't Was nodig, ze waren allebei steendood!!!

Ahja, vandaag geen foto's getrokken maar die van de pannenkoeken van gisteren hadden jullie nog tegoed natuurlijk, hier zijn ze dan!!!


Geen opmerkingen: