zondag 6 november 2011

57...

Ja dames en heren, gisteren door overmacht niet kunnen bloggen. Tijn is om halftien beginnen krijsen en ik kreeg hem niet stil. Dus ben dan heel snel in mijn bed gekropen met dat kleine spook naast mij, en toen was 't gelukkig rap gedaan. Van slapen kwam er natuurlijk niet veel in huis, dat ventje was al veel te wakker na een paar uurkes slaap. Toen ik iets voor middernacht een ferme mep kreeg, heb ik hem dan maar terug in zijn eigen bedje gelegd, en kon ik ook weer van de rust genieten :)

Maar goed: zaterdag 5 november! Dé grote dag in Thailand, olé! We konden 's morgens nog even skypen met Pieter, echt leuk! Wij zagen hem wel maar hij ons helaas niet. De kindjes vonden het uiteraard super, papaaaaaaaaaaa!!!!
Hier was het ook een beetje feest want hoera hoera, het cadeautje mocht open!!! En wat zat er in??? Een boek met kinderliedjes en -versjes van kapitein Winokio! Kobe is helemaal verkocht en ligt nu dus al twee dagen in de zetel naar die liedjes te luisteren.

De speelgoedboekjes zijn ook enorm in trek. Het concept "kiezen voor Sinterklaas" snappen ze nog niet, 't is véél plezanter om alle auto's, traktors, helicopters,... te zoeken en dan luid te brullen wat ze gezien hebben! De enige keer dat Kobe zei "dit wil ik hebben", wees hij naar een roze piano, hm... Ik ga daar wijselijk over zwijgen en ga er van uit dat hij het dan wel gewoon vergeet, tsssss...

Daarna kwam Darya nog even spelen, dus hup alle kindjes den hof in!


Geen opmerkingen: