maandag 7 november 2011

55...

Weer naar school vandaag! Met het opstaan hadden ze geen problemen, Tijn begon om halfzes al te wenen maar viel gelukkig vanzelf weer in slaap... Maar om kwart over zes was Kobe klaarwakker, zucht! Gelukkig is dat nogal een floddermol, dus die kwam gezellig nog even bij mij liggen zodat ik toch een beetje op mijn gemak wakker kon worden :)
De "ochtendspits" ging vlotjes, natuurlijk had ik gisteren al het mogelijke al klaargezet zodat ik niet te veel werk meer had, maar toch, 'k ben blij dat ik Tijn vlot bij Leila gekregen heb en dat ik zelf ook nog goed op tijd op school was, missie geslaagd!
Vanavond waren ze natuurlijk allebei steendood na weer een dagje intensief gespeeld te hebben, dus ze konden niet veel van elkaar verdragen, amai! Ruzie om de fietskes, ruzie om de boekskes,... 't Was gezellig! Veel eten ging er ook niet meer in, dus hup, bedtijd! Natuurlijk, eens dat de pyjama aan was, ging dat leuk samenspelen ineens wel! 'k Heb ze nog tien minuutjes op de zetel laten spelen, denk dat ik een attack of tien kreeg van onzen Tijn, jongens toch, dat ventje durft toch meer dan goed voor hem is zenne. Die smijt hem gewoon voorover of achterover zonder uit te kijken of na te denken, brrrr... Pas op, die komt niks tegen hè, maar 't is nie zo goe voor uw hart om dat kind bezig te zien! :D


Morgen stonden er pannenkoeken op de menu, maar aangezien we 's avonds bij oma kukeleku lasagna gaan eten, zullen het pannenkoeken als ontbijt worden! 'k Heb ze daarstraks gebakken, dan kan ik ze morgenvroeg gewoon snel opwarmen in de microgolfoven... Kwestie van Kobe zijnen aftelkalender in ere te houden hè! 'k Heb er nu al zin in, njammie!!!

Geen opmerkingen: