zondag 10 februari 2008

Oef!

Oef inderdaad! Gisteren naar de crèche (Baby Stoffel) gaan kijken, man man man da's daar dik in orde! Zo proper allemaal, veel licht, echt gezellig, fijne mensen,... En plaats voor ons klein monsterke in februari 2009, woehoew! We konden nog niks ondertekenen of invullen omdat de nieuwe papieren nog bij den drukker waren, maar ergens deze week wordt dat allemaal geregeld!
Pak van mijn hart, amai. De waarborg is ook maar 85 euro, valt ook al mee vergeleken met die 300 dat ik al eens gehoord had. Ja, we hebben echt geluk gehad, olé!
Daarna nog wat op de rommelmarkt gaan rondkrossen, 't was toch geweldig weer hè! Ons Darya was ook mee, die hebben we daar enorm gelukkig gemaakt met ne Winx-puzzel (die toch wel de volle 1 euro kostte!). Terug thuis kreeg ik wel ne klop, amai, heb mij twee uur op de zetel gesmeten, samen met Darya gezellig onder het dekentje en naar Finding Nemo gekeken. :)
Na 't eten dachten we ons te moeten klaarmaken voor het optreden van Yevgueni, maar na ne goeien blik op de kaarten bleek dat maar vanavond te zijn, haha. Eerst nog filmke gekeken (Usual Suspects) en dan naar het verjaardagsfeestje van Michelle. Mijne lieve schat Anthony had ons verzekerd dat er niet te veel gerookt werd (waar ne mens allemaal al op moet letten als hij zwanger is, tsssss) en 't viel inderdaad heel goed mee. Trouwens ja, zolang da ge nie elken avond in een doempkot staat, zal dat allemaal wel meevallen zeker...
't Was fijn, alleen de chocoladetattoo's waren iets te plakkerig naar mijn goesting! Gelukkig werd die van mij uiterst vakkundig verwijderd! ;) Na nen aanval van extreme vermoeidheid zijn we daar dan wel op tijd vertrokken, want moest nog naar huis rijden ook...

En dan zit ne mens de volgenden dag met piekende oogskes voor de computer, maar we hebben nog een dagske om te recupereren hè. Morgen en overmorgen moet ik een korte vervanging gaan doen in het tweede leerjaar, ben net om de handleiding en zo geweest, komt dik in orde, heb er al zin in! 'k Ga mijnen boekentas hier al ies klaarmaken, dan moet ik da vanavond niet meer doen.
Geeuw geeuw, tot de volgende!

Geen opmerkingen: