maandag 4 februari 2008

Vakantie!!!

En ik kan ze gebruiken, amai! Gisteren was goed begonnen, maar is uiteindelijk ook een rampzalige dag geworden van altijd maar moe zijn en niks kunnen doen, awoe!
Maar kom, nieuwe dag en we vliegen der weer in!

Zo te zien stemmen de meesten hier voor een meisje! Ik ook zenne! Alhoewel ja, 'k ben natuurlijk met alles content, maar áls ik zou mogen kiezen... En inderdaad Heidi, 't is voor eind september, dus wie weet, den 28sten zou nog wel kunnen lukken! ;)

Ik had hier en daar al gehoord dat eens de kleine spruit er is en ge terug wilt gaan werken, kinderopvang een ramp is, en dat ge eigenlijk al een plaats zou moeten hebben voor ge zwanger zijt! Dus ik was zo gisteren eens wat beginnen rondneuzen op internet, alle opvangadressen van Kind en Gezin hier in Sint-Niklaas afgeprint, en naar de enkelen die een e-mailadres hadden al eens een mailtje gestuurd...
Heb nu al twee antwoorden gekregen; de ene doet alleen maar fulltime opvang (dus vijf hele dagen per week) tegen 20 euro per dag en als ze dan ies een dagske nie komen of ge komt ze vroeger halen (bijvoorbeeld op woensdag dan) moet ge toch die 20 euro betalen, dus da's al geen optie... En de andere is volzet tot september 2009!!!
Dat belooft! Nu, ik schiet nog niet in paniek want diene laatste vangen kinderen op tot 12 jaar, dus dan is dat wel ergens logisch dat die vrij vol zitten...
Vandaag ga ik eens proberen om langs een paar kinderdagverblijven te fietsen, eens gaan horen hoe het zit met wachtlijsten en zo...
Ik hoop dat ik wat geluk ga hebben, 'k zoek eigenlijk ook maar opvang vanaf na de krokusvakantie, da's pas binnen een jaar, dat moet nu toch wel lukken zeker?

4 opmerkingen:

Lies zei

neeee, dant maar ne coole gast wordt... maar euhm geene Lander of Witse hé. Die zijn voor mij... nu nog ne lieve kerel vinden die die samen met mij wil fabriceren...

Anoniem zei

Heej juf Kim :D Nazire hier :D

Kim Geleyn zei

Tja tja Vanlaer, en toch wil ik heel graag een meisje :D
Maar zijt gerust, ik ga zeker niet met uw namen gaan lopen, zo gemeen zijn we niet hè! Frommelt nog ies aan uw mouwen (miauwkes!) en versiert diene Frederik nu eindelijk ies hè!

Kim Geleyn zei

Hoi Nazire, fijn dat je hier ook eens komt kijken! Natuurlijk is jouw website minstens even geweldig, veel plezier nog hè!
Groetjes!