zondag 3 februari 2008

Pffffffff...

Bah, vrijdag afscheid moeten nemen van mijn klasje... :(
Ze hadden wel een zalig afscheid ineengestoken. 's Middags werd ik geblinddoekt en naar de turnzaal geleid. Die hadden ze helemaal versierd, voor muziek gezorgd, wat drinken en chips meegebracht,... Echt geweldig!!!
En wat een berg cadeautjes ook! Ze hadden allemaal samengelegd voor zo'n zwangerschapsbelletje voor op mijn buik te dragen, echt mooi! En dan nog slabbetjes, tutjes, knuffelbeestjes, pralines, bloemen,... Te veel om op te noemen eigenlijk!
Verdorie ik ga ze missen!

En gisteren was ik zo verschrikkelijk moe! En misselijk! Boehoe, hoe zielig kan ne mens zich voelen, serieus! Ben ene keer terug in mijn bed gekropen rond de middag, en rond een uur of vijf nog wat op de zetel gelegen ook. Dan 's avonds mijn hoofdsteun in mijn bed wat omhooggezet want anders kon ik ook echt niet blijven liggen... Jawadde, als ik zo nog veel dagen ga meemaken als gisteren ga ik echt wel ies zot worden...
Maar goed, vandaag is alles al weer helemaal in orde, dus we zien het weer helemaal zitten! Nog een dikke week en we mogen terug naar de gynaecoloog, woehoew!

3 opmerkingen:

KP/HD zei

Hallo Kim en Pieter,

Dat is fantastisch nieuws, gefeliciteerd! Kim, draag zorg voor jezelf en het kleine spruitje. Pieter, draag zorg voor Kimmeke.
Ik gok dat het een meisje zal zijn, dat wellicht geboren wordt in september, en heel misschien de 28e... geen betere dag om op de wereld te komen. ;-)

Groetjes,
Karel & Heidi

Kim Geleyn zei

Hoihoi! Ik hoop eigenlijk dat het iets vroeger wordt dan den 28sten (hoewel dat uiteraaaard ne geweldigen datum is!), want op 4 oktober trouwen Lore en Koen, en daar zou ik toch wel héél graag bij zijn! En dan is 28 september misschien wat nipt... De laatste echo's geven gelukkig aan dat het eerder rond den 22sten gaat zijn, dus dat zie ik wel zitten!
Hoe is het daar in het huisje ondertussen? Ook nog geen plannen voor kindjes? Voor de extreme vermoeidheid zijt ge bij deze al gewaarschuwd, maar voor de rest is het wel heel fijn zenne, zo zwanger zijn!
Groetjes! x

mihriban zei

hoi juf kim ik ben mihriban
ik misje zo ga je nog eens langs komen bij de school
en ik heb je dik buik gezien
amai se luek e een baby op komst

iederen van de klas
doet de groetjes aan jou

-*********************-
er zijn 21 KUSJES DIT HEBBEN OOK DE KINDEREN VAN ONZE KLAS ZIJ STUREN JE OOK EEN KUSJE EN IK GA ZEGGEN ALS JE EEN BERICHT STUURT DAT JE AAN IEDEREEN EEN KUSJE GEEFT DAAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!