zondag 13 mei 2012

Moederdag

Eigenlijk zo commercieel als iets, maar stiekem vind ik het toch geweldig leuk om zo eens een dagje verwend te worden. Alle clichés op nen hoop hè, mogen "uitslapen", beneden alles zo goed mogelijk opgeruimd, vers geperst appelsiensapje, tafel gedekt en cadeautjes op mijn bord, aaaaaah... Leve moederdag!!! Kobe had een kommetje geknutseld waarin twee wafeltjes lagen te blinken, die natuuuuuuuurlijk niet alleen voor mij waren... Maar kom, iets dat ge deelt smaakt altijd veel beter ;)
Het bijpassende liedje werd hier al heel de week gezongen (hoezo, nog geheim houden???) dat zelfs Tijn het al bijna helemaal kon meezingen, maar het solomoment van Kobe vandaag was toch de enige échte versie hè, zo mooi! En Pieter had ook voor een cadeautje gezorgd, schitterend, zonder dat ik nog maar een kleine hint gegeven had, was het precies wat ik wou hebben! Mijne parfum is al efkes op, maar zo aan alle fleskes gaan ruiken in de winkel daar had ik écht geen zin in, had al een paar keer gedacht dat ik diene Vivabox maar eens gewoon voor mijn eigen moest gaan halen. :)
De jongens vonden al die kleine flesjes gewéldig interessant! Ze kregen elk een ander geurtje op, 't was hier ne fijne mix van vrouwelijke geuren, haha!





Geen opmerkingen: