donderdag 17 mei 2012

Tadaaa!

Lang geleden dat ik nog eens 's morgens vroeg kwam bloggen :) Allé ja, vroeg, 't is nog net geen tien uur maar ik heb efkes een zee van tijd! Kobe en Tijn zijn bij oma en opa kukeleku gaan slapen en blijven daar een hele dag spelen. Volgens mij gaan ze nu bijna naar de markt vertrekken of krossen ze daar zelfs al rond ;)
Ik ben rond een uur of acht opgestaan met Nils en die heb ik net terug in zijn bed gelegd dus die slaapt ook wel eventjes, en Pieter ligt gewoon nog altijd te knorren!
Op van die zeldzame dagen dat hij eens kan uitslapen, hij kan er maar deugd van hebben! :)
Ik ga nu eerst eventjes de voorbije dagen in orde brengen, en daarna kom ik hier nog wel wat verder zeveren!

Voila, ondertussen zijn alle dagen aangevuld met foto's en/of kimgezever, én is ook de Pieter wakker geworden. Tijd dus voor een ontbijtje, kwestie van hier niet heel de morgen alletwee achter onze computer te plakken ;) Tot straks!

Geen opmerkingen: