zondag 6 mei 2012

Oh what a night!!!

Vandaag was de tamste dag ooit, echt! En dat allemaal door ons monstertje: Tijn!!! Jaja, u leest het goed, geen slechte nacht door onze gebruikelijke nachtrustverstoorder Nils. Neenee, die heeft zalig flink geslapen!
Gisteren waren we naar de bbq van de scouts geweest, de jongens hadden 's middags nog een stevige middagdut gedaan en hebben zich dus de hele avond rotgeamuseerd met buiten ravotten, koekskes eten, naar 't kampvuur kijken,... Om 23u30 lagen ze compleet uitgeput in hun bedje, een halfuur later wij ook :)
Om 4 uur was het dan helaas al gedaan met de nachtrust: Tijn klaarwakker, wenen en brullen, en uit ervaring weten we helaas al dat er dan niks meer mee aan te vangen is. En vanaf hier was het om zeep hè, ziehier het verslag van een rampzalig nachtje bij de Bonnekes!

4u30
We geven het op! Tijn verhuist naar het grote bed en Pieter verhuist naar de matras op Tijn zijn kamer, want Tijn en stilliggen in het grote bed dat gaat niet goed samen dan kan er toch nog één van ons twee ietwat deftig slapen...

5u00
Nils wakker: honger! Ik heb al gene fut meer om recht te gaan zitten dus hup, al liggend aan de borst...

5u30
Ik lig gesandwicht in mijn eigen bed! Nils is al drinkend in slaap gevallen en Tijn is eindelijk ook gesneuveld, maar ja, slaapt zo ies...

6u30
Tijn weer wakker! Hoe weinig slaap kan een kind nodig hebben, serieus??????
Ik blijf nog even liggen in de hoop dat hij toch terug in slaap valt...

7u00
Ik geef het op! Hup naar beneden met Tijn, zucht... Pieter, Kobe en Nils liggen nog zaaaaalig te slapen!

8u00
Nils is wakker: honger! Tijn is niet zo gelukkig dat hij zijn plaatske op mijne schoot heeft moeten afgeven en wordt met de minuut lastiger... Niet te verbazen natuurlijk, als ge niet geslapen hebt!

8u30
Hup, dienen Tijn moet zijn bed in!!! Pieter verhuist weer naar zijn eigen bed :)

9u30
Kobe is wakker en heeft ook Pieter wakker gemaakt. Tijn heeft - ongelooflijk - nog steeds geen oog dichtgedaan!!! MAAR: ik kan eindelijk gaan slapen, oef!!!

11u54
Aaaaah, zalig, stevig dutje gedaan! Daar gaat wel mijn eerste plan van vandaag, wou nog wat t-shirts voor Pieter gaan halen op de zolder van Gekroond Gekleed, maar daar heb ik dus knal doorgeslapen :( Geen nood, er is nog een rommelmarkt in Merelbeke waar ik wel wil geraken vandaag, dat moet nog lukken!
Tijn heeft wel nog ALTIJD NIET geslapen!!!

13u00
Groten ambras om den duplo-trein, Kobe en Tijn zijn allebei duidelijk steendood en vliegen hun bed in!
Ik ben eigenlijk ook nog altijd moe en Nils - joepie! - toevallig ook, dus ik kruip met mijn kleinste ventje weer in het grote bed :)

16u30
Geeuw, zalig geslapen! Maar oei, daar gaat dus ook plan twee... :(

Achja, zo'n dagen horen er ook bij natuurlijk... Het heeft ook wel iets, nog ies nen helen dag in pyjama rondlopen :) We hebben onze jongens nog in bad gestoken, frietjes gegeten, en dan hup Kobe en Tijn op tijd hun bed in, want morgen is 't weer school! Ik begin nu eigenlijk pas goed wakker te worden, beetje fout natuurlijk, sebiet ook op tijd mijn bed in zenne! Maar eerst nog wat fotootjes zoeken! :)
We hebben het hangstoeltje voor Nils geïnstalleerd, want anders is het altijd groot verdriet als wij aan tafel zitten en hij niet ziet wat er gebeurt... Veel beter zo!



En hier onze kroost in bad! :)

Geen opmerkingen: