zaterdag 6 september 2008

Al ietske minder spannend! :)

Tja, 't was dan toch geen inbeelding, heb vorige nacht heel den tijd steken gehad en dus nie goe geslapen! Deze morgend was dat ook nog altijd, dus ben dan maar eerst eens langs de materniteit gereden om aan de monitor te gaan liggen. En ja zenne, we zaten al vollen bak met weeën!
Mijne gynaecoloog liep daar toevallig net rond dus die kwam eens kijken, en der was blijkbaar al een half centimeterke bij. Maar ja, veel last had ik eigenlijk niet dus ik moest daar niet blijven.
Ze zeiden ofwel wordt het nu altijd maar erger en erger en dan zijt ge vertrokken, ofwel valt het stil.
Tja, aangezien ik mij toch nog goed voelde ben ik maar gewoon terug naar 't school gegaan, daar nog wat gaan afronden en alles aan mijne vervanger gaan uitleggen en zo. Bij deze ga ik dus de maandag officieel in bevallingsverlof, haha, heb weer vakantie! :)
Om vier uur moest ik terug aan de monitor om te controleren of er al iets veranderd was sinds deze morgen, maar blijkbaar noppes. Dus ja, nu zitten we weer gewoon thuis, met af en toe een wee en een steek, maar 't is eigenlijk nogal kalm nu. We zullen wel zien hè! Ik ga er nog altijd van uit dat het hier nog twee weken kan duren zenne!

Geen opmerkingen: