dinsdag 16 september 2008

Nee zenne!

Voila, zo'n volle maan helpt dus niet, in elk geval toch niet bij mij! Maar 'k heb wel zalig geslapen, geen last meer van ' t zuur, da's toch ook al iets hè!

'k Ben gisteren nog eens bij de gynaecoloog langsgeweest, wel niet bij die van mij want die is een weekje in verlof. Alles was natuurlijk in orde, ons spookje was stevig aan 't wriemelen! Nu moet ik woensdag en zaterdag nog eens aan de monitor om 't een beetje te laten opvolgen. Niet dat dat écht nodig is volgens mij, maar als ik tegen dan nog niet bevallen ben, heb ik tenminste iets om een beteke naar uit te kijken.

Voila se, geen gezaag dus vandaag! Maar past maar op zenne, misschien ben ik hier morgen NOG ALTIJD!!! En als ik dan slecht geslapen heb, whoooeeeee! (haha)

Dus... Hopelijk NIET tot morgen! :D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey almachfige messias!

't Schijnt dat op de dag van de volle maan er niet veel actie is, maar de dagen die erop volgen :-) (hebben ze mij verteld op de materniteit).
'k Ben al super curieus!!! 'k Denk toch dat het een meisje zal worden.
Blij dat je wat goed hebt kunnen slapen, want die slapeloosheid en zuurdinges is idd maar voos.
volgende week lig je waarschijnlijk al met je spook in je armen.
'k wens je alvast een vlotte bevalling toe, doe dat goed.
Den apostel komt dan wel eens langs met brood en vis (testen of uw spooksken ook de Messiaans gaven heeft hé ;-) )
Allez, salodders en rust je nog maar goed uit!
je apostel

Anoniem zei

ge kunt maar met zekerheid vaststellen of iemand de messias is na dertig jaar, als we daarop moeten wachten kunde mor best al wa water in wijn veranderen. ik kom af.

trouwens, moete gij nie aant koprollen zijn?

Kim Geleyn zei

Haaaa den aposfel! Ja heb hier de twee nachten na de volle maan serieus wat weeën gehad, maar dus helaas vals alarm...
We zullen wel zien, binnen dit en twee weken is het er zeker uit hè, en dan hoort ge 't direct zenne! Ben trouwens enorm benieuwd om Louise nekeer te zien, want dat is er nog altijd niet van gekomen!

En lien, om van uw koprolgedoe vanaf te zijn ben ik net ies ene gaan doen op mijn bed, maar noppes zenne!
En gij moet trouwens pagina 53 van de laatsten humo eens bekijken, 't is weer geweldig lachen! :D