zaterdag 20 september 2008

Goeiemorgen!

Aaaah, deze jonge twintiger (hm hm...) heeft zalig 12 uurkes geslapen! Wel af en toe wakker geweest, zonder reden eigenlijk, maar gelukkig geen uren liggen draaien en keren.

Tja, en elken dag dat ik hier langer rondloop, wordt de kans inderdaad groter en groter dat ik volgende week donderdag nog in de kliniek zal liggen, tenzij ik zo vreselijk over tijd ga natuurlijk dat ik dan nóg niet bevallen ben, maar dat hoop ik niet!
Maar geen probleem zenne, alle kabellozen zijn meer dan welkom!

Nu bennek op de Pieter aan 't wachten, die is vannacht op zijn lappen geweest voor de vrijgezellenavond van de Koen. Ja, wat een schande hè, uw hoogzwangere vrouw zo alleen thuis laten heel de nacht! Nee zenne, zijne gsm stond verplicht op 't luidste, en ook de mama was op de hoogte, dus da was geen probleem hè. En hij zat hier toch gewoon heel den tijd in Sint-Niklaas, op tien minuten kon hij thuis zijn als het moest... Voila, en 't was toch noppes vannacht, dus ben blij dat hij geweest is en dat hij het helemaal heeft kunnen meedoen!
Ben eens benieuwd wat ze allemaal uitgespookt hebben...
En nu maar hopen dat ons klein spook der eindelijk ies ver gaat uitkomen, want als we dat trouwfeest van Koen en Lore op 4 oktober willen halen, mag het wel niet meer te lang wachten hè!!!

Geen opmerkingen: