maandag 15 september 2008

Klein spook, 't is genoeg geweest!

Pfff, nu heb ik al veel gezaagd, maar nu ben ik het echt beu zenne!

'k Heb al van gisteren overdag constant het zuur, gaviscon helpt totaal niet meer, eten of niet eten ook niet, liggen of niet liggen ook niet...
Heb dus ne vreselijke nacht achter de rug, moest minstens ne keer of tien gaan rechtzitten. Was blij dat de wekker ging om zeven uur, was nog kapot maar alles was beter dan blijven liggen! Na 't ontbijt was het dan ietske beter, en heb ik nog twee uurkes kunnen slapen...
Ben dan wakker geworden van een berichtje van ons mama, dat ze terug thuis is en dat onze kleine spruit dus mag komen (inderdaad!!!). Direct daarna kreeg ik een wee, ik dacht amai, oef, eindelijk!!!
Maar da was dus te snel gejuicht, 't is bij die ene wee gebleven en nu zit ik hier steendood en mottig achter de computer. Ge moet van die laatste momenten met uw buikske genieten zeggen ze dan, haha! Achteraf ga ik der allemaal wel mee kunnen lachen zenne, der zijn nog altijd ergere dingen, en we zijn van plan om toch meer dan één kindje te maken, maar amai!

Hehe, geloof het of niet, 'k voel mij al een pak beter nu ik hier effe heb kunnen zagen, heb zelfs weer zin om een wandelingske te gaan maken, 't zonneke schijnt, dus zal da ies direct gaan doen se...
Vanavond is 't volle maan, 'k geloof daar eigenlijk nie in maar zou het wel gewoon héél tof vinden moest het er vandenacht eindelijk ies uit willen komen! :D

Geen opmerkingen: