woensdag 24 september 2008

De laatste nacht...

... met ons tweetjes in het grote bed, haha! Niet dat het de meest geweldige nacht was, ben rond een uur of vier wakker geworden van de harde buiken. Heb dan in stukskes geslapen tot iets voor zeven uur en dan begonnen (na een week rust in de buik) de weeën terug! Een uurke liggen puffen en dan maar opgestaan om acht uur, en hup, na vijf minuten was 't ineens gedaan. Ik heb precies alleen maar ligweeën, geen idee of dat eigenlijk wel bestaat maar soit...

Dus ja, nu zit ik hier aan de computer, met af en toe nen harden buik maar geen pijn meer, dus het spook zal wel blijven zitten tot vanavond veronderstel ik. Maar dan is 't gedaan met de rust zenne, ha!
Sebietjes nog ne laatste keer gaan smossen bij ons moeke (voor de niet-familie: da's mijn oma, daar ga ik elke woensdag een smoske gaan eten); we zeggen al twee weken tegen mekaar dat we elkaar de volgende woensdag NIET meer willen zien! Heb haar net nog ies gebeld, dat haar lastige kleindochter-die-maar-niet-wilt-bevallen tóch nog ies komt smossen, hehe...

Voila, 'k zal zien of ik straks voor we naar de kliniek vertrekken nog iets zinnigs kan komen vertellen, en als dat niet zo zou zijn, zal het volgende berichtje dat hier verschijnt héél goed nieuws zijn hè!
Duimt maar allemaal mee dat het een beetje vlot gaat, dat ik inderdaad niet nog altijd lig af te zien als ons VT4-avontuur op tv komt! :)

Geen opmerkingen: