vrijdag 19 september 2008

Hahaaaaa!

Op de website van VT4 vind je het volgende:

"Kim en Pieter zijn jonge twintigers en dolverliefd…en daarom kochten ze samen een romantisch huisje. Maar er was nog wat werk aan en dat zou Pieter wel even in orde brengen! Ondertussen is het twee jaar later en zijn de werken nog steeds in volle gang. En dat baart Kim nu wel enige zorgen, want binnen enkele weken krijgen ze een eerste kindje..."

Ja dames en heren, of we tegen dan al een kindje gaan hebben of niet dat weet ik niet, maar donderdag 25 september zijn wij dus in volle actie te zien op VT4, rond half negen, in "Help, mijn man is een klusser!". Kijken en lachen zou ik zo zeggen, en laat ons achteraf zeker weten wat jullie er van vonden hè! :D

5 opmerkingen:

Janneman zei

Oei Kim, volgens VT4 komt het spook er dus pas binnen enkele weken uit! :-O

kyoko zei

blijkbaar worden 26- en 27-jarigen nog onder de 'jonge' twintigers gerekend ook.. vreemd!
hoewel, je kan moeilijk 'ouwe' twintigers zeggen, wel?

mocht er zich iemand geroepen voelen om het nu al legendarische tv-optreden van kim & pieter op DVD vast te leggen, ik zou daar zéér blij mee zijn.
kabelloos door het leven gaan, heeft soms tóch zijn nadelen!

Kim Geleyn zei

Haha, oh nee! Heb ík mij efkes misrekend zeg! :P
Enkele dagen zal ook wel al goe zijn zeker??? :)

We hebben hier zelf genen DVD-recorder, maar ons mama gaat het al zeker opnemen en ik geloof bij de Pieter thuis ook wel. Een kopieke is rap gemaakt hè. En anders moet ge afspreken om bij iemand te gaan kijken hè? Als ik op dat moment nog in de kliniek lig (en die kans wordt altijd maar groter), ook altijd welkom om daar te komen meekijken zenne! :)

Lies zei

@jaklien: ik ben even kabelloos als gij. Weet ge wa, we zullen een clubsken der kabellozen oprichten. De eerste samenkomst is donderdag op kims kamer in de materniteit

kyoko zei

dat is een superplan, lies! hoewel, als kim daar vollenbak (en hopelijk dan wel al!) ligt te arbeiden,... dat doe je dan maar tijdens de reclameblokken, kim, die zijn zelfs lang genoeg om een tweeling op te baren!