dinsdag 23 september 2008

Morgen of overmorgen!?

Allé hup, met het bekken is alles in orde, dus we kunnen gewoon bevallen, da's al goed nieuws hè!

Nu waren de opties: wachten, wachten, wachten, donderdag nog ies aan de monitor en terug op controle, en dan eventueel donderdagavond binnengaan om ingeleid te worden, of nog wat langer wachten, wachten, wachten,...
Óf morgenavond binnengaan en ingeleid worden...

Tja, dan moest de dees niet lang nadenken zenne. 't Is nu echt wel genoeg geweest, ze maken mij nu al bijna drie weken zot met vanalles en ik ben dat zoooooo beu om altijd maar aan diene monitor te moeten voor niks, waar ge dan altijd te horen krijgt "dat het vandaag wel zeker zal komen", nee merci! Ben al veel te rap tegen mijn zin moeten stoppen met werken door diene zever, dus ik ben hier al aan mijn derde week verveling bezig; nu gaan ze mij zo ook nie nog twee weken over tijd laten gaan zenne, 't is genoeg geweest!
Dat wil dus zeggen dat ons klein spook op de kop nog vierentwintig uur de tijd krijgt om zelf in te zien dat het tijd is om te komen, en anders gaan we 't een klein beteke helpen hè. :)

Momenteel is het nog vrolijk aan het rondstampen, nietsvermoedend, hèhèhèhè... Wacht maar!
Tja, ben niet de meest absolute voorstander van inleiden eigenlijk zenne, 't zou waarschijnlijk wel beter zijn van gewoon nog wat te wachten, maar ne mens zijn geduld geraakt nu eenmaal ooit nekeer op...

2 opmerkingen:

MaBiche zei

spannend! nogmaals veel perssucces :)

kyoko zei

straks gaan jullie zelf jullie tv-performance nog missen ;-) 't is wel een dwarsliggertje, hé?