donderdag 4 september 2008

Spannend!!!

Jaja, vandaag weer langsgeweest bij de gynaecoloog, en blijkbaar heb ik al 2 cm opening!
Nu heb ik al veel gehoord van zwangere vrouwen die gerust nog een paar weken rondlopen hebben met enkele centimeters opening, dus ik had zoiets van ok fijn, 2cm, maar dat wil toch nog niks zeggen??? Maar hij was er precies nogal van overtuigd dat ik tegen de maandag wel bevallen ga zijn!

Tja, nu voel ik hier ineens precies vanalles in mijnen buik, maar denk dat het gewoon is omdat ik nu weet dat het alle momenten kan komen. 'k Had er mij juist op ingesteld dat ik nog wel een week of 2/3 ging rondlopen! Ik geloof hem eigenlijk niet zenne...
'k Hoop da'k morgen nog kan gaan werken, mijn weekje rustig afsluiten, ben eens benieuwd!

Maar goed, tot zover dit kleine berichtje want 't is al laat dus ik moet eens gaan slapen! Als 't deze nacht noppes is, kom ik hier morgen nog wel iets bijzetten.
Groetjes!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heel spannend :) veel perssucces alst zover zou zijn ;)

Kim Geleyn zei

Merci merci! Deze nacht was 't nog niet zover, zit hier wel al met weeën ondertussen! Sebiet nog eens naar de materniteit voor aan de monitor te gaan liggen, ben eens benieuwd!